Ahad, 18 Oktober 2009

SAYA BARU BELAJAR....

Salam..
Akhirnya tercapai jugak cita2 aku untuk wat blog nih..
Semuanya atas dorongan room mate tersayang dan juga atas cabaran yang diberiakan oleh rakan-rakan tercinta..
Tujuan utama wat blog ni bukannye ape..
juz untuk meluahkan rasa hati n ingin berkongsi cerita..
kalo org lain bleh wat..
nape tidak aku???
ape2 pn..
semua org ade hak untuk hidup bebas dan berada dalam zone y selesa..
Harap2..dengan ade ak wat blog nih..
tak lah timbulkan apa2 ketidak puasan hati dan sebagainya...
ape y aku wat...
untuk kepuasan aku sahaja......

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tahniah beb...akhirnya tercapai gak hasrat nak wat blog...hehe...bangga gue jadi teman loe...bravo2....

KETIKA CINTA BERTASBIH berkata...

huhu..tq..tp..sape ni ekk??huhu

Tanpa Nama berkata...

huhu..tengkiu2,rse diri disayangi.. :)
chaiyok2 kak!!

liyana berkata...

akak pun syg tanpa nama berkata..hehehe

KETIKA CINTA BERTASBIH berkata...

perasannye liyana nih..huhu..