Sabtu, 24 Oktober 2009

BERSAWANG....


Ish3..bru je nk berjinak2 ngn blog nih..dah ade problem ngn wifi provider..byk benda aku nk update nih..huhu..y pertama..sepanjang minggu lepas..ade peristiwa y xmunkin aku lupakan..habis lebam2 badan aku dek kerana mamai akibat loceng firedrill yang telah menganggu mimpi aku..huhu..
dah tgh mamai,,kena pulok menyeberang longkang..besar lak tuh..
hah..dengan selipar yang tercabut akhirnya aku terjerumus ke dalam longkang..kihkihkih..mmg memalukan..tapi kelakar la pulok..mlm tuh aku rupa2nya insan terpilih untuk jatuh longkang..
ms jatuh tuh, hanya kepala aku je y nampak,,dalam jugak la longkang tuh..ak tergamam..org pertama y ak panggil ialah "NAILAH"..huhu..kwn2 ak sume dah ke depan, dorg pn xperasan bile masa ak jatuh..ish3..kadang2 ak terpk gak,, kenapa mesti aku..tp..nk wat cm ne..tentu ade hikmah..nasib baik ak xparah..kalo x..berbalut la ak sana sini...huhu..nasib2..

1 ulasan:

lyanaixora berkata...

link dgn aku okey!!!!